Member details

Hyvers

Hyvers
Hyvers (15317)
Join

Sort by: -Old first- | New first

4 Jul, 07:18
ik heb het een en het ander in mijn profiel gewijzigd gisteren morgen bij mijn weten niet in mijn inloggevens maar goed ,ik kan dus niet meer inlogen ,ik heb dmv mail reeds meerdere malen mijn inloggevens opnieuw aangevraagd echter geen respons (al zou die mail na een minuut verstuurd worden ?)dit is nu toch al zon 24 uur geleden

heb een contact formulier ingevuld echter ook geen respons pfff

momenteel ben ik dan ook ingelogd onder mijn vriend zijn naam echter kan hij nu niet meer zelf inloggen ,ik ben hoofdbeheerder van een publieke hyves nl

http://huis-interieur.hyves.nl/

(ik ben keseba)

en zou dan ook graag in eigen naam mijn hyves willen kunnen beheren !!

waneer krijg ik nu de mail waarin ik mijn gegevens weer kan aanpassen en dus ook zelf kan inloggen ???

4 Jul, 08:04
sterker nog ik ben zelf lid van deze hyves en ik sta niet meer in de zoekresultaten !,bij mijn weten heb ik enkel mijn profiel op onzichtbaar gezet om gegronde redenen en mijn naam veranderd in keseba ,nu weigerd hyves mijn inloggevens en ik ben niet meer in het ledenbestand van deze hyves (dus ik neem aan ook niet in andere ledenbestanden )terug te vinden

hellp !!!

bij de way dit ben ik hieronder no name

echter ingelogd bij mijn vriend sebas

EN NOG STEEDS GEEN MAIL VAN HYVES
4 Jul, 11:34
@ keseba,
- Komt de mail van Hyves misschien per ongeluk in je ongewenste berichten/ spam box?
- Hoe heb je je inloggegevens opgevraagd? Via het vraagteken wat naast wachtwoord staat? Dan komt het mailtje meestal binnen een paar minuten in je mailbox, alleen bij hotmail kan het geloof ik iets langer duren.
- Klopt je inlognaam nog? ikkekelly

4 Jul, 11:48
na schiet mij maar lek ,nu snap ik er echt niks meer van ik tracht net met exact dezelfde inloggevens in te loggen als gisteren (en als altijd trouwens )en nu lukt het wel !!!:-s

omdat het gisteren plots na veranderen van mijn profiel nimmer lukte ging ik dus denken dat ik wat verkeerd gedaan had en mijn inloggevens veranderd had per ongeluk al wist ik dat dat niet kon kloppen eigenlijk !

dus ik had het inderdaad opgevraagd via het vraagteken wat naast wachtwoord staat
al heb ik die mail nog steeds niet aangekregen hoor (ook niet bij de ongewenste berichten)maar goed ,andere hyves mail krijg ik wel gewoon in mn inbox

maar dit wordt me toch een beetje te gek voor woorden !!!

nu ben ik vast weer de gek maar ik weet toch 10000 procent zeker dat ik dezelfde inloggevens gebruikt heb als altijd zou nl niet weten welke anders...
7 Jul, 15:41
@ Keseba
Het zou kunnen dat de servers jouw nieuwe username nog niet hadden verwerkt, je schreef dat je die onlangs had aangepast, toch?
Blij te horen dat alles weer is gelukt!

groetjes Marieke
Team Hyves

Subject Started by  Replies   Last 
Frank
13 today, 14:51
Prim :smoking:
0 today, 14:05
:hearts: DaRLeNNe:heartbounce: LaDYy D
6 today, 13:26
Jurjen de Vries
7 today, 13:24