Member details

Hyvers

Hyvers
Hyvers (15317)
Join

Sort by: -Old first- | New first

3 Jul, 16:20
1000 dingen doen in Nederland

Wij Nederlanders vinden het leuk om op stap te gaan. Lekker een dagje – of een paar dagen – weg in eigen land. Maar vaak komen we niet verder dan de klassieke toeristische trekpleisters. En dat terwijl ons land zoveel meer te bieden heeft!

Voor iedereen die wel eens iets anders wil is er nu de NIEUWE hyve www.de1000dingendoen.hyves.nl gelijknamig aan het boek 1000 dingen doen in Nederland.

Word nu lid en we houden je op de hoogte van alle leuke dingen in Nederland en agendapunten!
Laat ook even een berichtje achter met al jou ideeën want...de leukste aanvullingen worden opgenomen in de volgende editie van het boek!!
3 Jul, 16:24
:spam:
3 Jul, 16:56
oh oh een fanatieke spam-beheerder!! :superwink:

Maar ik las dat je het niet erg vond als beheerders reclame maken voor hun hyve? Je hebt wel een punt hoor,ik heb zelf ook een hekel aan spam. Maarrrr...ik doe dit niet voor de lol maar alles ten goede voor ons boek! Als mijn bericht verwijderd wordt dan heb ik dikke pech! Eerst even flink wat leden werven(het helpt wel) en dan zal ik niet meer spammen!
3 Jul, 18:15
:xd:

Je doet maar hoor,...

Enige dat ik (een beetje) krom vind is het feit dat je de hyve (de leden) gebruikt om dat boekje vol te kunnen schrijven.
3 Jul, 20:33
Nou blijkbaar snap je het niet helemaal. Dat boekje is al uitgegeven. Ik probeer leden te werven die het interessant vinden op de hoogte gebracht te worden van leuke dingen die te doen zijn in Nederland(waar hyves voor gemaakt is). Ik gebruik daarvoor ons boek om mensen te informeren. Mocht je hier geen interesse in hebben, wordt dan gewoon vooral geen lid. Zo werkt het. En mochten mensen nog erg leuke ideeen hebben over wat er te doen is in Nederland dan kan die tip worden meegenomen worden in de volgende editie. What's wrong with that???

Maar mocht jij je liever bezig houden met het voorkomen van spammen en daaraan irriteren, ga dan vooral je gang. Wij hebben trouwens ook het hyves boek uitgegeven dus ik weet echt wel hoe het werkt. Succes met het anti-spammen!
3 Jul, 21:59
Je vergeet je laatste zinnetje:

"de leukste aanvullingen worden opgenomen in de volgende editie van het boek!! "

En,... tja,... zoals ik al zei: "Je doet maar hoor,..."

Ik hou je niet tegen. :peace:

Subject Started by  Replies   Last 
Frank
13 today, 14:51
Prim :smoking:
0 today, 14:05
:hearts: DaRLeNNe:heartbounce: LaDYy D
6 today, 13:26
Jurjen de Vries
7 today, 13:24
MarkyMark