Member details

Hyvers

Hyvers
Hyvers (15317)
Join

Sort by: -Old first- | New first

3 Jul, 14:04
comments van gisteravond 22.00 uur staan op "vandaag 22.00 uur"

Ik wordt automatisch ingelogd

Mijn comments van gisteren (avond) zijn nergens meer te bekennen

Als ik blader in mijn hyves (de pagina's) word ik opeens uitgelogd.

Zit Hyves in een time-warp?

Wat is er aan de hand?
3 Jul, 21:04
heel veel fout dus.

1 troost is niet alleen vandaag dat er veel fout is ;-)
3 Jul, 21:21
Moet zeggen dat ik inderdaad ook allemaal vage dingen had gisteren en eigenlijk net ook nog! klikken naar mijn publieke hyve en dan blijft mijn persoonlijke in beeld met blokjes van mijn publieke eroverheen?? bizar!
3 Jul, 21:33
Ik heb nergens last van op de bezoekersteller na dan die vergist zich constant
3 Jul, 22:44
het is al opgelost!!

Dank zij een mede-hyver!!
zij stelde voor dat ik mn tijdelijke internet-bestanden eens moest verwijderen
dat heb ik gedaan!! en alles is weer "normaal"
ik kan alles weer zien, ik blijf gewoon ingelogd etc etc.

dus ik kan eindelijk weer lekker mee-hyven!!
heerlijk!!
4 Jul, 02:56
Mijn bezoekersteller blijft steken terwijl mijn laatste blog al wel 7 keer gelezen is en er 3 comments bij zijn geplaatst, de foto's van mijn vrienden staan al meer dan een dag op dezelfde plek terwijl zij normaal gesproken steeds wisselen, ik krijg geen notificaties meer (dat is meer dan een week overigens). Tijd voor een nieuwe bezem bij Hyves??
4 Jul, 11:20
WEER geen foto's plaatsen,(6) Is het nu een x afgelopen waar betalen we voor het blijft aan de gang en nu ga ik echt niet meer zeggen wat niet lukt bij iedere storing verteld steeds het zelfde verhaal ben dit zoooooooooooooooo zat waar betaal ik voor ergenis,schande zet er iemand neer die weet hoe het werkt.En kom niet met blabla over mijn PC die is nieuw en alles werkt razend snel behalve hyves waar ik voor betaal,(6) (6) (6) nee geen groet ben pist
4 Jul, 11:44
De kleine storingen zoals opeens mensen weg,niet op site kunnen,bezoekers aantal wat steeds verandert,heb ik het geeneens meer over maar geen foto's plaatsen dat is gewoon zoooooooooooooo irri als je 4 of 5 uur dat pokkezandloperdje ziet.Maar ja het zal ze een worst zijn ja toch,hyvers fijn week-end allemaal hoop mooi weer,gr Mo
4 Jul, 12:51
je vergeet nog het pimpen van je hyves
lukt ook voor geen meter hoelang dat dat zandlopertje nu echt blijft draaien geen idee maar ZAT BEN IK HET WEL.
foto`s opladen als ik naar de maan zou vliegen en weer terug zou komen draait die zandloper vast nog dus uh HQ ACTIE ONDERNEMEN AUB
4 Jul, 14:19
Ik kan iedereen aanraden die "vreemde" dingen meemaakt op hyves, om even via Extra en internet-opties en browse-geschiedenis verwijderen, al je tijdelijke internet-bestanden, cookies en historie te verwijderen

wie weet of t helpt!!

Mijn gekke dingen hadden, achteraf, niks met Hyves te maken maar dat de boel vastliep bij mijn PC.

T kan geen kwaad om t te proberen toch?
4 Jul, 22:03
@Northern Idd.haat zandlopers nu,maar pimpe doe ik al niet meer heb gewoon zwarte 8tergrond genomen ben der klaar mee.Weet niet wat er voor amateurs zitten daar.Gr.Mo
4 Jul, 22:07
@Shelagh,Bedankt voor je tip,maar ik heb een nieuwe pc alles werkt op en top en elke avond wortie opgeschoond en alles wat over bodig is gaat eraf.3x per week automatisch gedefragmenteerd en heb dit echt alleen allemaal op hyves.Het is om treurig van te worden.Maar misschien komt er ooit iemand bij het team die weet wattie doet,HOOP DOET LEVEN.Gr.Mo
5 Jul, 04:13
Beveiligde modus uitschakelen bij de internet-opties helpt ook.
5 Jul, 09:29
@ shelagh ook hier met 2 pc`s werkt het nog niet en 1x per maand wordt alles opgeschoond dus daar ligt het niet aan

@ bo dat werkt ook niet.
5 Jul, 11:20
(6) Ben der klaar mee,krijg nu berichten in me inbox stuur ff zo bericht kan je nie krabbelen,dus weer wat nieuws erbij.Wat een POKKEZOOI!!!!!

Subject Started by  Replies   Last 
Frank
15 today, 15:01
Prim :smoking:
0 today, 14:05
:hearts: DaRLeNNe:heartbounce: LaDYy D
6 today, 13:26
Jurjen de Vries
7 today, 13:24
MarkyMark
1 today, 13:11
Floris