Zouden jullie hier kunnen posten welke steden jullie missen?
Ik mis de gemeente Overbetuwe, een gemeente met bijna 45 duizend inwoners, bestaande uit de dorpen:
Andelst, Driel, Eimeren, Elst, Hemmen, Herveld, Heteren, Homoet, Oosterhout, Randwijk, Slijk-Ewijk, Valburg, Zetten, en daarnaast nog wat buurtschappen zoals Merm, Aam, Wolferen, Loenen, Lijnden, Indoornik en nog een aantal...
Overbetuwe is weliswaar geen stad, maar een gemeente.
Bovengenoemde plaatsen/buurtschappen vallen allen onder gemeente Overbetuwe, maar volgens Hyves vallen enkele van deze plaatsen onder Arnhem en anderen onder Nijmegen...
Wanneer ik op mijn profiel op mijn woonplaats Elst klik, kom ik op de Nijmegen-pagina terecht (dacht eerst dat dit een bug was, maar schijnbaar toch niet).
Onder dat tabblad vind je dan bijv de marktplaats van die regio. Het zou een behoorlijke klus zijn als elke gemeente z'n eigen tabblad krijgt. Door het iets groter te houden, kun je ook een kijkje nemen in de marktplaats van andere steden.
Persoonlijk dat ik dat het veel fijner is als iedere gemeente zijn eigen pagina heeft, en ook dan kun je advertenties in de regio bekijken, zeker wanneer Hyves naast de opties 'Alles en Alleen in mijn stad' ook de optie 'Mijn gemeente of Mijn regio' toevoegt.
Je kunt ook zoeken naar leden op plaatsnaam, hoe klein dat durpske ook is, dus voor advertenties zal dat toch ook mogelijk moeten zijn.
Het is misschien effe een klus om gemeenten toe te voegen, maar als het eenmaal klaar is heb je er weinig omkijken meer naar.
Mocht het toch niet gebeuren dat gemeenten apart worden toegevoegd, dan wil ik bij deze mijn woonplaats 'Elst (Gelderland)' nomineren voor een vermelding.
Elst is de grootste plaats in het Oostelijke deel van de Betuwe, centraal geleden tussen Nijmegen en Arnhem. We hebben bijna 20 duizend inwoners...